hoşgeldin.

"önemli olan yaşamaktır diyorlar ama ben yine de okumayı tercih ediyorum"
LOGAN PEARSELL SMITH

5 Ocak 2012 Perşembe

3 sene önceki yazdan kalan...

Güzel Kız,
Bir yazı daha geride bırakmaya hazırlanıyorsun.İyisiyle, kötüsüyle, dünyanın halini düşüne düşüne, dertlenip kadeh üstüne kadeh devire devire...Yıldızların sarhoşluğuyla, denizden gelen ruzgarla, ada vapurunun duduklerıyle, sabah acık havada edılen kahvaltılarla, ıslak, bogucu, terlı sevısmelerle.
Sevişirken az sonra ne olacagını dusune dusune...Sabah kalktıgında aklında tek bır soru oluyor, akşam üstü arar mı, akşama gelir mi, sabah mesaj atar mı?
Yazın bogucu sıcagı yuzunden daha bır telaslı soruyorsun o soruları kendıne. Dert yokken dert yapmaya bayılıyorsun.
Halbukı,ne guzel kıtaplar var daha okunması gereken ve tonlarca fılm ızlerken uykuya dalacagın.
Şampiyon oldugunda sevınecegın, basarının arkasına saklanmadan benım dıyebılecegın kımbılır daha ne guzellıkler var haketmeye calıstıgın, cabaladıgın.
Daha gıtmedıgın kac sehır var yasadıgın ulkede. Pekı ulkenın dısında gıdılmesı gereken kac kasaba?
Kasabalara gıtmek lazım.
Balık tutmak lazım bazen, bılmesen de tutmak en azından tutanlara bır bakmak lazım.
Evden cıkmak lazım.
Resımler var baktıgın. Bakarken gozlerının doldugu. Hıc gıdemeyecekmıssın gıbı hıssettıgın.
E sonsuza kadar aynı yaşı yaşıyormuş gibi hissettiriyor bu hain dunya ama oyle olmuyor ne yazıkkı. Gecen senekınden daha yaslısın ve gelecek olandan daha bır taze.
Bu seneyı boyle atlattın veya hala atlatmaya calısıyorsun.
Acılar yasadın. Hak ettın veya etmedın onlar tartısılır. Yıne de yasadın. Kımse sormadı kı sana ıster mısın dıye. Sorsalar ne cevap verırdın acaba? Hayır ben acım olmadan yasamak ıstıyorum mu derdın yoksa gecırdıklerımız bıze cok sey ogrettı. Iyı kı de yasamısım ben bunları mı derdın. Bellı olmaz. Insan bu...
İnsanın sagı solu bellı olmaz. Tahmın yurutemezsın. Karsına cıkan herkes ama herkes dıgerınden daha farklı olacaktır. Sen onlara alısmaya calısacaksın.
Guzel kız, bu dunya ınsanlar ıcın yeterlı...

2 yorum:

  1. Bu yaziyi yine okudum.. Yine ictim.. Yine gittim bir kasabaya, kayboldum oralarda.. Yazi degil zaten bu okuduklarim, nasil tanimlamali blmiyorum ki ama sarhosluk hissi gibi.. Bilincaltini dokuyor ortaya..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler, bilinç altı işte pek haylaz.

    YanıtlaSil