hoşgeldin.

"önemli olan yaşamaktır diyorlar ama ben yine de okumayı tercih ediyorum"
LOGAN PEARSELL SMITH

10 Ocak 2012 Salı

nereye gittin ?


okuma yetimi kaybettim galiba, dün gece okuyabiliyordum pek ala, bu gün bir baktım ki yok ortada.

nerede nerede diye başka başka kitapların arasında bulmaya çalıştım. bulamadım. yok ! ne romanın içine kaçmış ne de şiirin, ne denemelerin sayfasına sığınmış, ne de hikayelerin. gözümü kapıyorum sonra tekrar açıyorum elime kitabımı alıyorum bulamıyorum. yapamıyorum.

kelimeler birbirine giriyor, cümlelerin ne başı belli ne de sonu. menü versen o bile karıştıracak gibi kafamı. o kadar yani, o kadar anlamıyorum yazarın bana ne dediğini.

hadi gel ! ne olur gel ! elimde bir tek sen kaldın sığınmam gereken, beni oyalıyıp olduğum gibi kabul eden. hadi gel, bir an önce gel !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder