hoşgeldin.

"önemli olan yaşamaktır diyorlar ama ben yine de okumayı tercih ediyorum"
LOGAN PEARSELL SMITH

10 Ocak 2010 Pazar

fikir savaşları...

Hülya Avşar twitter'a herkesi tanımak zorunda oldugumu yeni öğrendim herkes bana çok yükleniyor ama bilseler ki umurumda değiller diye giriş yapmış. Yapar. Yapabilir çünkü o Hülya Avşar'dır. Kendi bildikleri vardır ve o bildiklerinin dışında başka hiçbirşey onun umurunda değildir. Onun doğrularının dışında başka doğrular yoktur. O tektir. Birdir ve tek kalacaktır. O bilmese de olur.Nasıl olsa onunla birlikte bilmeyenlerin sayısı çoğunluktadır. Cahilliğin bu kadar güzel savunulabilineceğini ben bir tek Hülya Avşar hanımefendide gördüm. Kimse ona ağzını açıp konuşmasın, aman kimse onu eleştirmesin, sen cahilsen biz de cahil kalalım, senin ismini geçirdiğin insanların kim olduklarını dahi bilmeyelim ve araştırmayalım. Bilenler ise sussunlar, konuşmasınlar, sana dokunmasınlar. Dokunanlara ise "aman siz benim umurumda bile değilsiniz" diye cevap ver ve bu işten sıyrıl sıyrılabildiğin kadar. Biz nasıl olsa seni izlemeye mahkum zavallı insanlarız, kardeşinle yaşamak zorundayız, senin sesini dumadığımız bir gün dahi geçemez bizim hayatımızda. Senin entel tarifini de biliyoruz, o verdiğin tarif çok eskilerde kaldı. Entel olmak için pipo içmek gerekmez, entel olmak için illa birşeymiş gibi dolaşmak gerekmez.Entel olmak için boynumuza atkı bağlamamız gerekmez, bir şeylere inanmamız için veya bir fikri bir ideolojiyi savunmak için ise entel olmak hiç gerekmez. Ben çok üzgünüm. Üzgünüm çünkü gazetelerde ne yazık ki senin isminin geçmediği bir gün yok, ben üzgünüm çünkü kardeşin senin gazetecilik kisvesi altında yazılar yazıyor. Ve ben dahil eline kalem almış herkesin Ruhi Su kimdir bilmeye ihtiyacı vardır. Sen müzisyensin Hülya Avşar, şarkıcıyım diye geziyorsun. Ben sanatçıyım diyorsun, ben entel değilim diyorsun. Allah aşkına sen hangi dünyada yaşıyorsun?
Ruhi Su opera sesini Türk Halk Müziğine sokmuş kişidir, bağlama çalar kendisi, türkücüdür, sanatçıdır, Çanakkale İçinde türküsünü en güzel o söyler. Benden bu kadar. Daha çok öğrenmek istiyorsan sen kendini çok yorma wikipedi var hayatımızda. Bu da benden sana nacizane bir tavsiye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder