hoşgeldin.

"önemli olan yaşamaktır diyorlar ama ben yine de okumayı tercih ediyorum"
LOGAN PEARSELL SMITH

11 Ocak 2010 Pazartesi

her şekilde, bir şekilde, o şekilde, bu şekilde.

her şekilde yaşamaya devam ediyorum

bir şekilde hayatta kalmayı başarıyorum

o şekilde yaşamayı reddediyorum,

bu şekle karar kılıyorum.

Sensiz olmaya zorlandığım günlerden biriydi bu gün. Senin anılarının ve sesinin kulaklarımda uçuştuğu saatlerden bırını daha yaşadım bu gün. Ellerimle kovalamak istesem de, bir açık bulup sızıverdiler içeriye.
Yaratım gücümün hem en yüksek olduğu hem de kullanmak istemediğim günlerden biriydi.
Kararsız kaldığım, soluk almakta zorlandığım
sevimsiz gözüktüğüm, saçlarımın şekle girmediği günlerden biriydı bu gün.
Ama bir şekilde saçlarıma şekil verip çıkmak zorundaydım evden, kendimi beğenmesem de o şekilde toplantıya katılmak zorundaydım ben.

Düşündüm de ben bu şekilde hayatıma sensiz daha iyi devam ediyorum en azından her şekilde kendimle baş başa kalabiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder